Analiza stresului cronic

Testul NEUROSPOT măsoară nivelul la care se află neurotransmițătorii și hormonii de stres, pe baza unei probe de urină și a unei mostre de salivă.

Despre Analiza stresului cronic

Rezultatele testului pe baza căruia poate fi diagnosticat stresul cronic, sunt însoțite de recomandări post-testare pentru configurarea unui tratament personalizat în vederea restabilirii echilibrului neurotransmițătorilor și a hormonilor de stres: tratamente naturopate, substanțe adaptogene, cofactori de sinteză a neurotransmițătorilor, uleiuri esențiale, vitamine, minerale, micronutrienți și amino-acizi, probiotice.

Cum ştii că ți se potriveşte

Dacă și tu te confrunți cu simptomele de mai jos, cel mai probabil ai un dezechilibrul al neurotransmițătorilor și hormonilor de stres

• iritabilitate, anxietate, depresie;
  • oboseală, epuizare, sindromul burnout;
  • tulburări de somn;
  • lipsă de motivație;
  • dificultăți de concentrare, schimbări de dispoziție;
  • probleme de învățare și memorie;
  • poftă de dulce;
  • sindrom premenstrual;
  • dureri de cap, migrene;

Cum te ajută

Stările de anxietate și depresia sunt asociate deseori cu un deficit de serotonină, “hormonul fericirii” așa cum mai este numit, dar pot fi în egală măsură și expresia unui exces de adrenalină sau glutamat.

Lipsa de motivație, dificultățile de concentrare și oboseala pot avea drept cauză secretarea unei cantități insuficiente de dopamină, de noradrenalină ori de cortizol. Sindromul premenstrual se poate manifesta ca urmare al deficitului de GABA, neurotransmițător considerat sedativul natural al corpului, implicat și în prevenirea suprastimulării și reglării tensiunii arteriale. DHEA, supranumit și hormonul anti-îmbătrânire, este direct răspunzător de simptomele specifice premenopauzei și menopauzei.

Ce conține

Cele mai recente tehnici de laborator permit evaluarea cantitativă exactă a nivelului acestor neurotransmițători și hormoni de stres. Astfel, se identifică dezechilibrele existente și se creează premisele unui tratament țintit pentru eliminarea cauzelor simptomelor enumerate.

Principalul avantaj al acestei abordări este evitarea introducerii premature a tratamentelor bazate de anxiolitice, somnifere, antidepresive sau de substituție hormonală.

Cât durează

3-4 săptămâni