Digestiv Suport

Programul Digestiv Suport se adresează celor care suferă de boală de reflux gastro-esofagian (BRGE) sau hernie hiatală, gastrită sau ulcer, colon iritabil, balonare, diverticulită, disbioză sau sindromul intestinului permeabil.

Despre Digestiv Suport

Oferim suport medical, nutrițional și dietetic personalizat printr-o echipă multidisciplinară cu experiență în managementul afecțiunilor digestive cronice.

Cum ştii că ți se potriveşte

Ți se potrivește dacă

• Ai frecvent senzație de arsură în “capul pieptului” după masă sau senzație de regurgitare a alimentelor din stomac
  • Iei medicamente împotriva arsurilor gastrice dar fără eficiență
  • Ai primit diagnosticul de diverticuloză, colită sau sindrom de intestin iritabil
  • Suferi de balonare și gaze în exces, dureri abdominale, diaree sau constipație
  • Te confrunți cu probleme digestive mai ales în perioade stresante psihic sau emoțional

Cum te ajută

• Afli care sunt principiile dietei de ameliorare a disconfortului digestiv
  • Înţelegi ce se întâmplă cu metabolismul şi cu corpul tău în cadrul dietei
  • Găsești dieta potrivită pentru tine, în care afli cum poți să incluzi și alimentele preferate
  • Primești informaţii exacte cu privire la necesarul de calorii, gramaje, orarul meselor
  • Discuți soluții practice de organizare a meselor, reţete, mod de preparare, idei de asociere a alimentelor
  • Ești monitorizat/ă, îndrumat/ă şi motivat/ă permanent pentru a reuşi
  • Primești recomandările de tratament și suplimente nutritive potrivite pentru tine

Ce conține

Consultația de evaluare inițială

• Discuți împreună cu medicul coordonator al programului despre istoricul tău medical, despre simptomele tale și tratamentele urmate până în prezent.
  • Primești recomandări de investigații și analize specifice pentru afecțiunile tale digestive, precum teste de intoleranțe alimentare, profil de disbioză intestinală și alte analize speciale.
  • Afli care este dieta potrivită pentru tine pentru a reuși să controlezi mai repede și mai ușor simptomele digestive

Analize speciale

• Analize de sânge - Teste de intoleranță alimentară
  • Teste biochimice din materii fecale : Profil disbioză intestinală: Profil de bază, Profil sindrom colon iritabil, Profuil boli cronice intestinale, Profil enterite, Sindrom de maldigestie, Hemoragii oculte/ tumori, Sindromul intestinului permeabil, Profil atopie
  • Recomandare de investigații specifice : Endoscopie digestivă superioară, Colonoscopie, Ecografie abdomino-pelvină.

Dietă și monitorizare nutrițională

• Primești de la medicul tău interpretarea analizelor efectuate, tratamentul potrivit și recomandările de dietă în acord cu rezultatele testelor efectuate și cu preferințele tale alimentare
  • Alături de dieteticiana specializată în managementul patologiei digestive înveți să faci alegerile potrivite pentru tine, să mănânci în acord cu nevoile tale nutriționale, să-ți îmbunătățești calitatea vieții și să-ți reduci simptomele
  • Beneficiezi de monitorizare periodică din partea medicul coordonator, care va ajusta strategia terapeutică nutrițională și medicală în funcție de rezultatele tale

Cât durează

3 luni este perioada minimă recomandată de monitorizare pentru atingerea unor rezultate palpabile.

În funcție de nevoile tale specifice, medicul îți poate recomanda un program de monitorizare bilunară sau lunară.

Cât costă

De la 550 lei/lună. Prețul corespunde unui program de monitorizare bilunară, nu include consultația de evaluare inițială și nici analizele recomandate.

Programează-te acum la consultația de evaluare inițială

Află care este dieta de ameliorare a colonului iritabil